مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با GFR 49 یعنی چه بیمار
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

Stge 3 بیماری مزمن کلیوی با GFR 49 یعنی چه بیمار؟ این یک سوال مشترک متمرکز شده است توسط بسیاری از بیماران است. امروز به ما اجازه دهید نگاهی داشته باشند با هم.

GFR است که میزان فیلتراسیون گلومرولی، بهترین ارزش برای نشان دادن عملکرد کلیه است. دانستن GFR فرد کمک می کند تا دکتر خود را برای پیدا مرحله خود را از بیماری کلیه است. مهم این است که پزشکان به یک برنامه درمانی مناسب.

GFR چیست؟

GFR (میزان تصفیه گلومرولی) چگونگی اندازه گیری و همچنین کلیه ها فیلتر مواد زائد را از خون شما است، و می توان آن را از یک اندازه گیری کراتینین در خون شما برآورد شده است.

ارزش های لازم برای GFR

در حال حاضر، میزان فیلتراسیون گلومرولی یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد کلیه است. جدیدترین تشخیص و درمان بیماری کلیه در راهنمای خاطر نشان کرد: میزان فیلتراسیون گلومرولی در بیش از 90 سطح طبیعی است. برای خفیف کلیوی کاهش عملکرد در 60 ~ 90. برای عملکرد کلیوی کاهش متوسط ​​30 ~ 60. در 15 ~ 30 میلی لیتر برای کاهش شدید در عملکرد کلیه، و کمتر از 15 برای نارسایی مرحله انتهایی کلیه است که به عنوان اورمی شناخته شده است، نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.

از اطلاعات فوق، ما می توانیم آن مرحله می دانم که 3 نفر CKD با GFR 49 به معنی وجود دارد باقی مانده 49 درصد عملکرد کلیه می تواند موثر کار می کنند. در این مرحله بیمار ممکن است ناراحت کننده کاهش یافت و به نظر می رسد برخی از علائم دیگر است، اما برای افراد مختلف دارای شرایط فیزیکی مختلف، آنها را نشانه های مختلف داشته باشد. بنابراین، هنگامی که پزشکان ما به برنامه درمانی با توجه به شرایط شخصی خود را. اگر شما می خواهید بدانید که چه نوع از درمان با کت و شلوار است که شما، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل با اطلاعات دقیق خود را. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با GFR 49 یعنی چه بیمار

 





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، GFR 49، مرحله 3 CKD، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه با GFR 49 یعنی چه بیمار ,
:: بازدید از این مطلب : 1810
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: